Często zadawane pytania

Stworzyliśmy listę najczęstszych pytań, które otrzymujemy od Was przy składaniu zamówienia. Mamy nadzieję, że odpowiedzi na nie, będą dla Was pomocne.

1. CZY DOKONUJECIE KOREKTY PRZESŁANEGO TEKSTU, ODMIANY NAZWISK?

Nie korygujemy tekstów, które od Was otrzymujemy. Prosimy o przesyłanie tekstów, listy nazwisk - sprawdzonych, takich, które docelowo mają znaleźć się na papeterii.

2. CZY MOGĘ ZMIENIĆ KOLOR I KRÓJ CZCIONKI?

Jest możliwość zmiany kroju i koloru czcionki. Usługa ta jest bezpłatna. Prosimy o taką informację przy składaniu zamówienia w polu "uwagi".

3. CZY MOGĘ ZMIENIĆ KOLOR KOPERTY, SZNURKA?

Jest możliwość zmiany koloru kopert i sznurków, jeżeli tylko są dostępne. Usługa ta jest bezpłatna. Prosimy o taką informację przy składaniu zamówienia w polu "uwagi".

4. JAK DŁUGO PRZED ŚLUBEM POWINNIŚMY DOKONAĆ ZAMÓWIENIA?

Zamówienia na papierową oprawę uroczystości najlepiej składać minimum 3 tygodnie przed wydarzeniem, aby mieć czas na ewentualne poprawki i bezstresowo otrzymać przesyłkę.

5. CZY WYKONUJECIE ZAPROSZENIA W INNYM JĘZYKU?

Wykonujemy zaproszenia w każdym języku, jeśli tylko otrzymamy przetłumaczone teksty.

6. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PRODUKTY NA PREZENT?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Prześlijcie informację o tym w "uwagach", dołączymy dedykowaną kartkę :)

7. JAK PAKOWANE SĄ PRODUKTY?

Każdy element zaproszeń pakowany jest osobno do samodzielnego włożenia do koperty. W Flora i Papier wierzymy, że pakowanie zaproszeń sprawia Wam przyjemność - jeśli jest inaczej, poinformujcie nas o tym. Wszystkie elementy pakowane są w zabezpieczającą bibułę oraz eleganckie ekologiczne pudełko. 

8. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PRODUKT, KTÓREGO NIE MA W SKLEPIE?

Jesteśmy otwarci na wszystkie Wasze pomysły. Jeżeli macie w planach element papeterii, którego nie znaleźliście na stronie - napiszcie do nas. Chętnie pomożemy w realizacji :)

 

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl